Kettlebell – ruská zbraň proti slabosti

Co je kettlebell trénink?

Kettlebell je posilovací náčiní původně z Ruska. První zmínky o cvičení s tímto náčiním pochází z 18.století.

Je to železné závaží se zploštělou spodní stranou a váhovým rozpětím od 4kg do 92kg. My máme v gymu „zatím“ max. 48Kg 😀 .

Díky váhovým variacím může s kettlebellem cvičit každý. Snadná manipulace umožňuje cvičit s tímto náčiním nespočet cviků. Vytváří zátěž nejen na svaly, ale také na kardiovaskulární systém, takže posiluje sval nejcennější a to srdce. 

Cvičení s kettlebellem také rozvíjí pohyblivost, rychlost a pružnost těla. Zpevňuje střed těla, tím zlepšuje správné držení těla, které odbourává bolesti zad.

Kettlebell využívají ve velkém vytrvalostní sportovci, jelikož skvělé poslouží i pro kondici.

 

Jak probíhá kettlebell trénink?

1. Zahřátí a protažení svalstva
2. variace cviků s kettlebellem jak síla tak kondice
3. odměna na konec 🙂 pokud zbude čas

Pro koho je určen?

Jelikož si zátěž a počet opakování určujete sami, vždy je pouze nastavený časový limit, může Kettlebell lekce cvičit jak začátečník tak pokročilí.

Co mi přinese?

posílení svalů, zpevnění středu těla, odbourání bolesti zad, silovo-kondiční zlepšení.