Kruhový trénink

Co je kruhový trénink?
Kruhový trénink, neboli jak většinou říkáme „kruháč“, je vysokointenzivní intvervalové cvičení.  Název je odvozen od toho, že jsou stanoviště ze kterých se tento trénink skládá uspořádány do pomyslného kruhu. Na min. 10 stanovištích procvičíte celé tělo díky rozdílnosti cviků. Základní interval je 30 sekund pořádná „makačka“, poté následuje krátká pauza 10-15 vteřin. Tato pauza slouží k přesunu na další stanoviště. Během jedné lekce „kruháče“ většinou stihnete odcvičit 3-4kola. 

Kruhový trénink je úžasný v tom, že v něm najdete vše co sportovec potřebuje, tj. vytrvalost, sílu, obratnost a co se týče kondice, tak díky vysokointenzivnímu tréninku se buduje nejrychleji.

A co náročnost kruhového tréninku? Každý si jí volí sám a to na základě frekvence vykonávaného pohybu. Je jasné, že sportovec toho zvládne více než začátečník, ale pokud jedou oba na své maxima a sáhnou si vždy na své fyzické dno, je to výhra pro oba 🙂 

Jak probíhá kruhový tréninku

  1.  zahřátí …..
  2. hlavní část
  3. „ODMĚNA“  na konec 😀 (pokud zbude čas)

Pro koho je určený
V tom je „kruháč“ užasný, jelikož ho může odcvičit jak začátečník, tak profesionální sportovec, je tedy určen pro všechny, kdo mají rádi pořádnou „makačku“, proto ty co se sebou chtějí začít něco dělat a nebo pro ty, co chtějí nabourat klasickou tréninkovou rutinu.

Co mi přinese
Zlepšení kondice, zpevnění těla, spálení hromady kalorií, tedy velká podpora hubnutí.