Trenérka Niki

niki

Kdo jsem?
Patřím k lidem, kteří sportují už od mala. Vyzkoušela jsem si krasobruslení, balet, street dance… Na základní škole jsem zhruba 5 let dělala  gymnastiku. Poté jsem se rozhodla bojovat sama za sebe a začala dělat atletiku. Běhala jsem středně dlouhé tratě a přespolní běhy.  Atletika mi  vážně šla. Když jsem si neodnesla ze závodu zlatou medaili, tak to byla alespoň stříbrná. Bohužel ale nastalo období puberty, a také zdravotní potíže a s atletikou byl po pěti letech  konec. Nedá se říct, že bych toho dodnes nelitovala. Ale vše zlé, je přece k něčemu dobré. Ráda vzpomínám na toto období, a jsem neskutečně ráda, že mé dětství bylo plné sportovních aktivit.

Vášeň ke sportu mě neopustila nikdy. Proto jsem se rozhodla udělat kurz na instruktorku fitness v roce 2016. Od tohoto roku sbírám zkušenosti s mými klienty.  Udělala jsem si také další kurzy jako funkční trénink, kurz „nejen“ sportovní výživy, čí cvičení s bosu. Určitě mám v plánu se nadále vzdělávat formou čtení odborných knih, či chození na přednášky a kurzy. Vím, že toto je běh na dlouho trať. Ale když vás to baví, jde to samo.

Zaměřuji se na osobní tréninky, kruhové tréninky a na lekce pro děti.

Proč právě já?
Mnoho trenérů dělá to, že vezme jeden tréninkový plán a aplikuje to na všech svých klientech. Nebo dokonce řeknou cviky a jdou se věnovat třeba ..telefonu… Toto se Vám u mě rozhodně nestane. Budu Vám stát za zadkem (ne doslova :D) a kontrolovat, zda cvičíte technicky správně. Budu Vám počítat každé opakování,ať se můžete plně soustředit právě na správnou techniku provedení cviků, a také na svaly, které tím procvičujete.  Vždy mě bude zajímat Váš cíl, za kterým si společně půjdeme.

Co cvičím?
Asi jako každá žena, chci vypadat dobře. Volím proto cvičení zaměřené na celé tělo rozdělené do jednotlivých dnů.  Nebojím se zařadit do tréninku cvičení s činkama, kettlebelly, slam bally apod..

Nejde mi ale jen o můj zevnějšek.. chci, aby mé tělo bylo plně funkční, flexibilní, aby mě nebolela záda. A proto cvičím i důležité cviky na hluboký stabilizační systém, abych měla dobrou oporu  pro své tělo. Jednou týdně pak volím protahování. Protože flexibilita je taky hodně důležitá u mnoha cviků, a krátké protažení po tréninku rozhodně nestačí, ba je kontraproduktivní.

Ráda vám pomůžu se dostat do formy, zhubnout nebo naopak nabrat. Samozřejmě to vše jde ruku v ruce se správnou výživou, se kterou Vám také poradím.

Napiš si o 1. trénink ZDARMA.  Budu se těšit!